31 Temmuz 2009 Cuma

Dizide oynayarak sürekli antrenman yapıyorum!


Bir zamanların aranılan mankeni Burak Hakkı, podyumlardaki başarısını oyunculukta da yakaladı. Son olarak 'Dudaktan Kalbe' dizisinin Hüseyin Kenan'ı olarak milyonların kalbini kazanan Hakkı, TRT'nin Tele-Vizyon adlı dergisine oyunculuk, evlilik ve babalık üzerine ilginç şeyler anlattı...

Eğitiminizi yarıda bırakıp mankenliğe başladınız. Neydi sizi buna yönelten?
Üniversite birinci sınıfta mankenliğe başlamıştım. Okulu ve modelliği beraber yürütüyordum. Üniversite bittikten sonra Montreux'de yüksek lisans eğitimine başladım ama oradaki okulu ve yaşamı beğenmediğim için fazla kalmadım. İstanbul Üniversitesi Ekonometri Bölümü için yüksek lisans sınavına girdim ve kazandım. Ancak modellik çok yoğunlaşmıştı hayatımda. Sonra devam ederim diye kaydımı dondurdum. Ama aslında o kararla, eğitim hayatımı noktalamışım.

MATEMATİĞE İLGİM VARDI
Kariyerinize devam etseydiniz nasıl çıkardınız karşımıza?
Matematiğe, istatistiğe ve özellikle yöneylem araştırmalarına ilgim vardı. Metrolarla ilgili birkaç proje üzerinde pratikler yapardım o dönem. Okula devam etseydim, kariyerim metroların zamanlamalarıyla ilgili bir konuda olacaktı sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder